انعقاد تفاهمنامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با انجمن مدیریت ایران واحد استان اردبیل

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و انجمن مدیریت ایران واحد استان اردبیل با هدف توسعه همکاری های متقابل علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره و اطلاع رسانی به امضاء رسید.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این تفاهمنامه در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای توسعه فعالیتهای مشترک با رویکرد استانی، ملی و بین المللی در زمینه مدیریت منعقد گردید.
انوشیروانی افزود: از جمله اهداف اصلی این تفاهمنامه توسعه همکاری های متقابل علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره و اطلاع رسانی در راستای استقرار اصول مدیریت و پیاده سازی استانداردهای مدیریتی می باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: خدمات موضوع این تفاهمنامه علاوه بر واحدهای تابعه اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات های ورزشی و مجموعه فعال در حوزه جوانان را نیز دربرخواهد گرفت.
سجاد انوشیروانی ضمن تاکید بر توجه به اصول علمی مدیریت اظهار داشتند: که همکاری با انجمن مدیریت ایران موجب خرسندی بوده و نتایج قابل توجهی بر فرآیندها و فعالیتهای اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد داشت.
محمدعلی پهناور دبیر انجمن مدیریت استان اردبیل از آقای انوشیروانی بابت توجه به امر مدیریت علمی تشکر کرده و بیان داشتند: این انجمن با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های اساتید و مشاوران انجمن مدیریت ایران در خدمت مدیران حوزه ورزش و جوانان خواهد بود.

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط